Höhö P3 ffs :D

Guess what folks, monster, tjejer, pojkar, troll, ja.. Allt det där söta som jag älskar haha ^^

Idag var lilla jag med på Radio.. NÄMLIGEN P3! De hade ett repotage om homofobo samt vad man ansåg om homosexuellas läggning, då jag skrev ett repotage på kanske.... 5-6 sms sammanlagt så läste han upp det bara 30 sekunder efteråt då låten tog slut haha, SNACKA OM SCORE!

Någon som är avis? :D Jag är helt enkelt bäst fuckers!


Tycker faktiskt jag förtjänar en JÄÄÄVLIGT enorm jätte massa stor medalj för detta haha... Men störande som fan att ingen kommenterade mitt sms på hemsidan ! LATA JÄVLA AS :P
Men jag är faktiskt nöjd ändå, att jag blev först uppläst direkt då jag skickat in de är fan tecken på att jag har lite bra åsikter och dylikt ändå..... eller? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt Daniel! Kan du inte lägga upp här på bloggen vad du skrev? Jag är jätte nyfiken! puss kram

2009-05-14 @ 22:10:08
Postat av: systeryster

Va roligt Daniel! Kan du inte lägga upp här på bloggen vad du skrev? Jag är jätte nyfiken! puss kram

2009-05-14 @ 22:10:41
URL: http://mandihs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0