METALTOWN BOKAT!


METALTOWN BOKAT!  Ni som ska dit kan ju höra av er (DEnna poster är från förra året dock)




Gosh vad härligt det kan vara att sola Solarium haha, har inte gjort de på länge men nu ska vi ta mig fan få lite brun färg här inför sommaren eller vad säger ni? ^^

Var nyligen borta och lämnade av Robin i skänninge, efter de bar det av till Lundby för att sola lite,  sedan lite duschande hemma hos mig för att sedan kunna ta lite tid för mig själv och lyssna på lite fin musik :)

OJ JÄVLAR o_O Jocke skickade precis en länk på en motor han skulle vilja ha i sin bil haha, jävla nice sak :D

http://www.blocket.se/vi/20171861.htm?ca=14_s    Kolla för er själva, den är jävligt nice faktiskt, 740 hästkrafter.. Fan ska man med så mycket till? ^^ MEn jag kan lova en sak, om han köper den har jag första pax på att åka med haha. Tänk er så jävla härligt att känna accelerationen från en RIKTIG bil, fy fan.... Jag älskar att göra riskfyllda saker, så man verkligne känner att man lever... Men det är inte många som vågar leva ut till mina tankar om saker och ting, så jag håller de alla för mig själv.. Jag skulle mycket väl kunna planera en hel kupp för att råna en bank och liknande (alltså, detta är bara filosofi, så inget överseriöst, ni borde fatta) och sedan sticka dit och göra de bara för att se om jag lyuckades.. Känna faran över att man kan bli stoppad och liknande, men om jag skulle lyckas skulle jag bara ge tillbaka skiten iaf haha.. JAg är så jävla hederlig så ni förstår inte :)



Måhända att jag inte skrivit här på ett litet tag men jag har varit så pass upptagen med allt som hänt i mitt liv så jag har varit tvungen att ta tag i det lite, en blogg är ju inte allt här i världen eller hur? ^^ Även om ni gärna skulle vilja läsa den lite mer, för jag vet att jag har många anonyma jävlar som läser hela tiden som jag känner, men som dock inte vågar säga de eller liknande...

Förresten, vem fan är den här anonyma personen som alltid kommenterar saker och ting runt om mig? :O Påstår att den vill vara när mig etc, det är fan lite scary med en stalker haha.. Fast å andra sidan klagar jag inte, det är trevligt med lite uppskattande människor :)

Åhh Ciry and Colour är så jävla härliga att lyssna på, jag förstår inte varför jag inte gjort de tidigare, när man lyssnar på dem försvinner allt annat runt om en och man mår så jävla bra. De är.... unika på de sättet. Fast det är ju bara en enda person som är medlem i bandet så man borde egentligen säga han. Hans röst är verkligen one of a kind, jag ska börja ta sånglektioner och se om jag kan börja sjunga lite vettigt :) Om jag själv anser att min röst är fin ska jag köra på det seriöst, för att uppgradera min musik ännu mer än förut. Det ser jag verkligen fram emot :)




Förresten, om någon har tips på hur jag skulle göra för att få denna blogg lite roligare att läsa så säg mer än gärna till :)

Jag kan slänga in lite bilder här och var så de blir lite mer inspirerande etc kanske? ^^ Feel free to give me your opinion xD

Peace out ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0