TANKAR'!

Tankarna sviktar som fan hela tiden.. Jag har fortfarande samma självförtroende, jag är fortfarande samma person.. Åtminstonde vill jag tro det, jag hoppas på de iaf. Det är så mycket som händer hela tiden just nu, men ändå känns det som att mitt liv står helt still. Ingenting nytt sker, det är samma cirkel om och om igen..

Måndag - Fredag = Jobb

Fredag efer jobb - Söndag = Fest eller dylikt

Det finns bara en jämn linje som följer hela tiden, jag förstår inte varför det aldrig sker någonting nytt, det är så jävla frustrerande. Fast trots att jag känner så här är jag alltid glad och positiv för jag ser ingen anledning i att alltid vara nedstämt och ledsen.. Det förstör bara för andra, och med tanke på att jag är en person som enbart tänker på andra jämfört med mig själv så är det väl jag som får ta smällen själv på sitt sätt.

Tänk er själv, en människa som alltid bryr sig om andra men som inte lärt sig att ta hand om sina egna problem är ingen bra kombination.. För troligtvis kommer denna människa bryta ihop, måhända att den kan lösa andras problem och genom de fått många tankar och idéer på hur den ska göra. Men när det väl kommer till kritan betyder inte det ett skit när det gäller konsten att hjälpa sig själv, för det är så pass mycket svårare och krävs mycket större ansvar. Den människa som lär sig kontrollera båda delarna är unik och fascinerande. Många påstår att de har lyckats, men jag kan säga det så här. Om man fortfarande går runt och grubblar över problem som redan skett utan att ha tagit itu med dem, då har man inte kommit till de steget som jag talar om just nu!

Nej jag går inte runt och tänker och tänker på detta hela tiden, MEN det är saker som kommer till mig då och då när diverse situationer sker. Det bästa sättet jag vet är att skriva ut dem, för jag vågar inte erkänna face to face att jag är i ett helt förvirrat tillstånd, jag vågar nog knappt erkänna det för mig själv ens.. Det är en person som fått det sagt face to face, det är faktiskt en av de jag litar mest på, men ironiskt nog är det en av dem jag pratar minst med.. Haha fan vad saker kan ske fort ibland, det är konstigt.

Skulle gärna skriva mer men har inte tid just nu :)

Om ni vill något finns jag alltid på mobilen, puss och allt sånt där xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Angående det första så kallas det nog att bli vuxen. Tyvärr.

2009-03-15 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0