shiieet

HAha tänk, jag har upptäckt att jag har gått runt konstant trött i säkert ett år nu.. NEJ!, Jag skämtar inte alls om ni tror det. Igår skulle jag gå och vila lite när klockan var 20:00, jag somnade på stört. Nu när jag väl vaknade kände jag mig såååå jävla pigg när jag väl öppnade ögonen, men det kändes även wierd i och med att de inte varit så på länge haha, ironsikt? nej då xD

Jag har alltid undrat varför jag varit så seg och hängig och inte velat göra något på senare tid, men det berodde på detta antar jag, det lär väl märkas :). Om inte annat är det värt att skita i annat för att sova, för man känner sig så jävla mycket piggare, det är skönt rakt av.

Risgrynsgröt äger på morgonen för övrigt, med mjöl och jordgubbssylt MMMMM ^^

Jag ska faktiskt engagera mig lite mer i detta nu, för en viss person sade att jag skulle försöka med att börja skriva igen, inte som jag gör nu utan om alla mina tankar jag har i huvudet.. Det var jävligt länge sedan jag gjorde de. ,Men ska bli intressant att se hur de blir :=)

var uppskattat förr i tiden iaf.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det uppskattas fortfarande! :) Så börja med det igen!

2009-03-11 @ 19:59:30
URL: http://gewitterwolken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0