Haha det var väl själva fan :D

Lite ironiskt detta egentligen, för jag var skiiit trött igår när jag kom hem, var rätt skönt för övrigt att komma hem och bara ta det lugnt, var jag och Martin som var här.. Vi slappade mest och pratade allmän skit och jag hade fan inte ork till någonting egentligen, så sen tänker jag "Naehh fan nu är det dags att sova".. Tro fan att jag somnar redan vid 21:30... Men jag vaknar vid 05:30 p.g.a. att jag ställt alarm fan helt fel, liksom wtf?`XD
I vanliga fall går jag inte upp innan 06:00 iaf, men men.. Shit happends I guess, nu har jag ju tid till att göra en massa saker som inte går att göra i och med att Martin ligger och sover i soffan här haha xD

Bjurfors då?

Jo då det var väldigt härligt där nere, VÄLDIGT god mat, underbara människor samt ett jävla slit haha.. Vi har klättrat i stolpar med stolpskor, för er som inte har en aning om det så sök via internet, ni kommer bli förvånade haha xD
Kort och gott har vi gjort diverse uppgifter på linjerna samt sprängt en sprängskarv, det var en skaplig smäll på den jäveln haha. JAg ska dock lägga upp en video på den senare så ska ni få se, riktigt skoj var det iaf ^^



Idag är sista arbetsdagen innan helgen, känns ganska skönt faktiskt.. Funderar på om man skulle ta ut lite saldo timmar för att gå ledig efter lunch, men vem orkar det? hahaha xD
Efter jobbet idag blir det gymmet, sedan förfest hemma hos mig. De som vill komma får höra av sig, för vi ska vidare på en annan fest senare med guldarna, wich you all know atm btw xD

Senare i veckan får vi väl se vad som händer, har inte direkt planerat något :)



Jävla tabbe att gå upp vid 05:20 istället för 06:20.. Stör mig som fan på det haha xD

Kommentarer
Postat av: Isbräckarkungen

Ät kött ist :D

2009-03-22 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0