Back to old times?

Alltså jag vet att jag har påpekat detta många gånger förut men jag tycker det är så jävla dålig stil med människor som har så extremt många fördommar om saker hela tiden.. Vad fan är syftet med de? Det är INGEN som får ut någon glädje om de, VISST, det kan vara skoj att se någon på stan och säga (haha titta, den där var fet)... Men tänk hur roligt det är för den som säkerligen fått skit för de hela sitt liv och sedan ser två människor som tittar på en och skrattar... TRO MIG, det kan förstöra hela dens dag.

Visst, jag har väl inte varit i den situationen när jag varit tjock nej, men jag har varit i situationer då jag gått och sett att folk pekat på mig och skrattat i syftet om att håna mig vilket inte är så jävla skoj. Det får en att känna sig JÄVLIGT nere, man blir ledsen och ser ner på sig själv, tappar hoppet och sitt egna självförtroende sjunker till backen. Det tar mycket jävla jobb för att ta sig igenom sådana händelser. Det är INGET man arbetar igenom på bara någon dag.

Samma sak gäller alla jävla antaganden, Är det så jävla svårt att se saker från två håll? Det finns två öron för fan, är det verkligen omöjligt att ta in information från båda två? Sen när fanns det bara ett stort jävla lock för ena örat och en öppning för det andra?
Man hör en kommentar och tänker "this gotta be it" men när man väl hör något annat från någon KANSKE man tänker till lite, men då ändrar man bara lite i historien för att det ska låta bättre. JAg menar VAFAN? Vad är syftet med att berätta något som hänt för någon om man bara säger en del av vad som hänt och inte berättar allt i detalj? Dessutom ska de som inte varit med om händelserna bara hålla käften rent ut sagt. De har inget med saken och göra samt deras agerande kan vara fruktansvärt frustrerande och irriterande.

Jag själv anser att människan är en jävligt feg varelse, när det väl händer något som vi blir upprörda över med en person kan vi inte hålla det inom oss. Vi MÅSTE diskutera det så fort vi kan... MEN... inte med personen i fråga det faktiskt handlar om? Nej nej nej så klart måste vi ju ta upp det med alla våra andra vänner först ifa vi säger fel right? ;D
NAehh skärp er nu, det börjar bli jävligt störande, jag har varit med om allt för många sådana fall nu och det stör mig ENORMT MYCKET. Varför dra in en massa människor som inte har med de att göra? Tänk er själva en person som varit med om något och så kommer alla runt om och säger deras kommentarer om vad DE tycker om saken innan den personen det faktiskt HANDLAR OM fått en syl i vädret. I mean WTF?... När personen i fråga sedan får reda på vad som skett är det för sent och alla andra är emot den... Tänk om den personen som var arg hade fel? Den hade möjligtvis inte tänkt på att det kunde vara fel att berätta för alla andra om detta?... Men jo visst, vi har ju alltid rätt oavsett vad det gäller, det är inte möjligt att det finns en till sida av pappret? xD Jag skrattar fan ihjäl mig,.

Jag har inte skrivit om mina egna tankar och dyligt på VÄÄÄLDIGT länge, men tänk det gick ju ganska bra ändå haha. Inte som förr i tiden nej, för då kunde jag klassas som elit, MEN å andra sidan så börjar jag komma igång igen. Det känns faktiskt skönt att skriva igen för de var väldigt länge sedan jag gjorde det. Känslan är faktiskt övervälmande nästan, fast sängen börjar se ganska skön ut nu :)

I övrigt kan jag säga att jag äger på kickboxningen nu haha, fast nästa vecka kan jag inte träna för jag ska iväg till Bjurfors på kurs igen.. FY FAN. jag som vill träna haha :D

Om någon vill stödja mig i min överlevnad så ring GÄRNA till min mobil under den tiden :D

Kommentarer
Postat av: Isbräckarkungen

ät kött, detta är bra skrivet :D

2009-03-22 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0