Resan till Bjurfors!

Haha vilken jävla resa, jag har verkligen de mest störda arbetskamrater, de är sjukt härliga :)

Jag är nu hemkommen ifrån Bjurfors, jag kan säga att tiden där borta har varit..... Intressant på många sätt och vis, vi har jobbat mycket med kabelskarvar, avslut, ätit jävligt god mat, slappat vid tv apparaterna, spelat pingis, biljard och haft jäkligt skoj haha.

Första dagen var rätt seg om jag får ta och säga det själv, var ENBART teori hela dagen, fy fan vad tråkigt det var. Vi var även tvugna att anteckna, dessutom som om det inte var nog så var killen som undervisade oss en jävla försäljare som försökte få oss att vilja köpa en massa saker hela tiden haha, galna jävel.
Senare på kvällen satt vi alla hemma hos Tomas (d,v,s, Jag, Roger, Kenneth samt Tomas :P) och tittade på Cops, simpsons, samt en massa andra diverse avsnitt innan vi gick och lade oss, skönt att få ta igen lite sömn faktiskt!

Dag två bestod av delvis teori men framåt eftermiddagen fick vi hålla på med en massa praktiska övningar, var skitskoj haha. På kvällen här körde vi en helkväll med turnering i pingis, det gick ganska dåligt för mig i och med att jag inte kört pingis sedan ÖSterrike. Men men, jag hade jävligt skoj iaf. Kenneth är störtskön ju xD

Dag Tre var bara två timmars teori och resterande var ENBART praktiska övningar, vi hamnade bredvid det absolut skönaste gänget man kan tänka sig, RIKTIGA värmländare haha, kom att tänka på KArro när hon pratar för hon låter precis så, även om hon inte vill erkänna det :P  Men denna dag blev rätt lugn, blevb lite sömn efter maten med :) Senare hade vi dock pingis/biljard turnering, denna kväll gick de betyderligt bättre, jag ägde dem totalt haha xD Bortsett från den där jävla Fredrik, han är jävligt duktig på allt han gör egentligen, stackarn som hade opererat sig dock, han har haft tendenser till Cancer på tre olika ställen, men klarat sig varje gång än så länge.. . Blev något fel på hans strupe i senaste operationen så han pratar skitkonstigt nu, men han lever iaf :)

Sista dagen var idag då, enbart praktiska övningar, men FY FAN vad trött jag var. Jävla personer som ringer och vill snacka telefon haha, fast jag har inget emot det dock :) Jag gillar sånt. Men hela resan hem var ett rent helvete ärligt talat, kunde inte sova, ständigt pissnödig.. Tror fan jag pissade 4-7 gånger på hemresan , och den varade bara i 3 timmar.. FATTA DET, dålig blåsa eller är något fel? XD
Men när vi väl kom hem till lilla Mjölby igen skulle jag åka hem, fick då skjuts av Kenneth, men då var det ju så att jag glömde fylla i en lista på löneförhandlingar som skulle vara klar imorn, så för att jag skulle slippa gå upp vid 06:00 imorn bitti så fick jag ta skjuts av Tomas ner för att skriva i skiten för att sedan kunna åka hem och ta min välförtjänta vila ^^
Jävligt skönt att vara ledig imorn faktiskt, känns som en evighet sedan haha, eller inte :D Ska tillbaks på kurs i Bjurfors om tre veckor, jag längtar fan dit :D

Tack för en jävligt härlig vecka grabbar xD Det gör vi snart om :D Varesig vi vill eller inte haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0