Load of crap? XD

Mycket skit har kommit upp i huvudet på sista tiden, kanske för mycket.  Tänk er på ett ungefär när ni får tankar på ett scenario då ni inte kan kontrollera det och det övervälmar.... Antagligen måste man skapa sig lite disciplin över det med.. Som allt annat i livet.

Jag har lovat mig själv att f.o.m. nästa månad ska det bli en startpunkt.. För vad?
För att få ordning och struktur på saker, fixa iordning lägenheten, livet, jobbet, ta kontakt med diverse allmäna saker (känner ej för att berätta nu). Men det är bra för min del iaf, det är de jag kan berätta nu iaf.

Alla kommer väl till den punkten någon gång i livet, mer eller mindre, förr eller senare. Känns ganska illa att man måste göra så mycket för att man ska må bra, det är fan lättare att hålla sig på medel än uppe.. Det är lättare att se mycket negativt än positivt för många, jag ser mest positiva ärligt talat, men det blir så mycket så man inte kan hantera det, så det går nog i kollision iaf haha ^^

Jag måste ju ha något att skriva iaf så ni inte klagar på mig igen, men jag ska fixan ågot nytt senare när jag kommer hem, det lovar jag ^^

For now, peace out ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

daaaaniel! snart kommer ni. jag längtar som satan! puss syster yster

2009-02-23 @ 12:57:49
URL: http://mandihs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0