GAhh

Hehe jag vet inte riktigt varför det blev så egentligen, men i de senaste veckorna har jag kännt nästan enbart hat och sorg inom mig.. Ja jag har lett väldigt mycket och haft jävligt skoj, men jämt när jag kommer hem har jag bara kännt ren jävla ilska av någon konstig anledning. Jag vet inte varför, hur det kommer sig eller varför jag inte kan få annat på tankarna.. 

När jag var på jobbet idag var det enda jag kunde känna ren ilska och att jag i princip ville slå till någon (Nej det skulle jag ju självklart inte göra),,, Men det var så överväldigande på något sätt... Jag förstår det inte ens själv, antar att jag har för många känslor inom mig trots allt. Det är sånt som händer antar jag.

Till något roligare så har jag övat mig på att sjunga till och från, att använda diafragman är lite krångligt men jag börjar få haj på de, jag hittade en övning via INTERNET tro det eller ej, men det märks att det funkar för det låter MYCKET klarare och finare än när jag använder (jag vet att ni experter inte gillar utrycket) halsen. Vi får se hur det går i framtiden, jag ska börja hos en sånglärare för det är något jag verkligen vill lära mig, fan vad härligt att sjunga öppet och veta att man själv låter bra :)

Jag tror jag sjunger ok, men man vågar ju inte göra några antaganden direkt eller hur? Bättre att vara säker på sin sak haha. Imorgon blir det jobb igen, får troligtvis jobba lite själv imorn, det känns skönt faktiskt för jag behöver lite ensam tid för mig själv, så det blir perfekt :)

Det var de för ikväll, men ni får ha det så bra haha :D

Peace out ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0