Bjurfors!

Snart åker jag iväg... Jag ska till Bjurfors med tre stycken till från mitt jobb för att läsa en s.k. ESA kurs, första av fem. Detta gör vi för att kunna bli distrubitionselektrikerm d.v.s. Utbildadade sådana :)
Kommer vara borta fram tills torsdag, kanske fredag men det är oklart.. Men dock efter vad jag har hört så blir det inte bara tråkigheter där, de har biljardbord, pingisbord, träningslokal m.m.

Men fy fan vad segt det är att gå upp redan vid 04:00 på morgonen, jag tyckte att 06:00 var pest men det här är ju förjävligt rent ut sagt haha, tycker faktiskt synd om min fader som måste gå upp så här tidigt mer än en gång i veckan, men om man är tågchaufför får man väl skylla sig själv eller hur? ^^

Men ni kommer kunna nå mig på mobilen om det nu är ett måste, om inte annat önskar jag er lycka till här i livet så länge haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0