AHha fy fan vad skönt :D

Denna dag är ju ta mig fan strålande haha, började med att jag steg upp till jobbet 06:10 imorse... Fruckosten var slut, hade ingen tandkräm kvar..  Lösning?
Jo jag fick dra ner till statoil och köpa mig en energidryck samt dubbelmacka, 50 spänn rök där = OUCH! Men men, å andra sidan fick jag igen det i och med att jag snodde lite mat från jobbet, jag är en ganska evil människa egentligen ^^

Efter detta då, jo jag fick faktiskt göra en högspänningsskarv HELT SJÄLV, det är ta mig fan lite status. Som om det inte var nog fick jag arbeta självständigt med att byta lås på diverse stationer runt om i Mjölby haha, såg även min syster körandes i hennes lilla bil, fast var inte förrän några sekunder efter jag mött henne jag insåg att det var hon. Men vafan, shit happends right? ;D Får klaga på henne imorn att hon inte vinkade >:_<

När jag väl slutat jobbet funderade jag på om jag skulle orka ta mig till rean på musikbörsen ELLER sticka till gymmet med Karlsson för att få slita som ett djur... Blev ett ganska enkelt val, GYMMET FTW haha. Säger ju att jag är träningsnarkoman.

Dock efter detta stack vi iväg till Kvarnen för att inhandla lite jävligt bra saker (bara för att inte skriva korrekt xD).. D.v.s. en massa mat och liknande för 413 kronor, SMAKA PÅ DEN DU!

Nu sitter jag hemma med allting upp packat, druckit en proteindryck samt käkat en JÄTTESTOR BANAN! Det är ju ganska charmigt på sitt sätt ändå haha xD



JO men visst, jag har börjat komma igång med gitarren igen med, det känns SKÖÖÖÖNT!  Men mer om den saken orkar jag fan inte nämna XD

Ehhh.. I helgen bär det av till Göteborg till min kära syster yster med min andra kära syster yster tillsammans med Chrilla da boi för att göra någonting jag absolut inte har någon aning om haha.. Dock vet jag att min syster har fyllt år, vilket jag försökt att gratta men inte lyckats för att jag aldrig kan nå henne... Kind of sucks, men vad gör man? ^^
No hard feelings som man säger, jag tyckte nästan jag såg RRH idag men det var nog ren inbildning. Han är coolare än vad man tror xD

Vad händer nu då? :O Hmm... *tänka tänka*... Tror nog fan jag ska ..... *trumvirvlar*.. INTE GÖRA ETT SKIT; FEEL THAT FUCKERS XD

Istället ska jag helt demokratiskt titta åt ett annat håll från min dator och bara..... njuta haha :D

Peace out ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0