MEn jaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Har blivit några klagomål över att jag inte uppdaterat min blogg på senare tid och det kan jag ganska lätt skylla på att jag inte haft orken... Har haft tankarna på annat på senare tid och det mesta har väl gått ganska illa.. Fan jag var borta EN HEL vecka från kickboxningen, idag körde jag igen för att känna på det lite och ALLT gick rent åt helvete.. T.o.m. Min stance såg åt helvete ut, liksom... Den har varit bra ÄNDA från början? WTF?


NAehh fan jag är så jävla lack just nu.. När vi sparrades på kickboxningen (då hade det mesta börjat ordna sig igen btw.).. Men tro fan att Lambert får inte någon äcklig CP träff som gör att min LINS flyger ut? :S... Liksom, hur fan kan de gå till, måste ju haft mitt öga öppet eller något för att de skulle kunna ske.. Men det gjorde det iaf så den hittade jag inte mer idag, samt att jag började blöda näsblod vid samma slag så det kändes ju skoj... jätte.
Som om det inte vore nog fick jag KÖRA hem från Linköping-Mjölby med en lins.. D.v.s. Ser perfekt på ena ögat och åt HELVETE på andra.. Seriöst det tar fan knäcken på en.. Så nu är jag illmående, ont i huvudet, sån där jobbig magkänsla.. Jag är bara så jävla irriterad.. GOSH.. Detta kankse inte är det roligaste inlägget men det ger jag blanka fan i ärligt talat.

Inte nog med de så är det FÖRVÅNANSVÄRT många av mina vänner som mår dåligt och ja... Det börjar väl bli lite väl mycket nu med allting egentligen... Jag vet i fan, tror mest jag har en JÄVLIGT dålig dag bara.. Shit happends you know.. But if it just happends, then why does it succumb every fucking time?




Jag blir fan galen på mig själv ibland. Allt går så jävla bra, jobbet, bil, lägenhet, tjejer, vänner, familj, släkt, ja det mesta i allmänhet... Men ändå kommer sådana här jävla dagar gahhh... Irriterad är fan rätt ord.. Eller rent ut av FÖRBANNAD.

Man ska alltid göra det bästa av situationen, det har alltid varit ett av mina sätt att leva efter, även om det inte är så lätt så kan man ju ändå försöka, för att underlätta för sig själv menar jag. Dessutom så kommer det bli mycket lättare att hantera situationer när de väl kommer.

Men de betyder inte att man inte ska få kunna lacka ur någon gång då och då, vi behöver det.. Sätt att avreagera oss på, annars skulle vi nog förgås ganska rejält.. Det blir en impulsiv miljö, allt belastar inom en för att tillslut explodera som en stor bomb och bara skapa förödelse.  TOTALLY FUCKING MAYHEM!




Tänk att alla människor blir formade på så pass olika sätt.. well, nästan alla iaf. Vi föds som oskrivna blad, sedan utvecklas vi i princip hela livet. Vi stannar aldrig vid en personlighet i och med att det ständigt tillkommer nya saker i våra liv vilket då leder till att våran miljö blir förändrad, därav vi själva.

Naehh fan jag orkar inte skriva mer, är bara allmänt störd idag och pallar fan inte mer något mer.. chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0