Gahh fy fan!

Jag är verkligen inte pepp för någonting alls just nu.. Vet att jag inte lagt upp något på länge men jag orkar inte anstränga mig för att vara så jävla positiv som jag brukar. Alla människor kan fan inte vara glada och spralliga 24 timmar om dygnet.. Sorry but that's the way it is.

Just nu är jag så jävla frustrerad och nedstämd över någonting som jag själv inte ens vet vafan det beror på.. Jag blir fan galen på det, det kommer och går hela jävla tiden... What to do what to do?.. Skönt att klaga men det är fan inte min stil direkt....

Kanske man borde gå och spela lite eller titta på någon film?... Någon som har ett bra filmförslag?


Fan man kanske bara borde sova.. Jävla skit dag är vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0