Vet att jag inte skrivit på ett tag!

Men nu har det hänt lite saker.... Som jag inte alls orkar dra upp.

Fast egentligen är jag väl på skrivhumör,  å andra sidan är jag jävligt nere just nu.
Jag kommer ta upp allt vad som hänt under dessa två veckor senare. Nu kan jag bara meddela att en av mina absolut käraste vänner.... ligger på sjukhus.

Hon har försökt ta självmord igen, och denna gång har hon nog lyckats. ALLT P.G.A. HENNES JÄVLA PAPPA. FAN VAD JAG HATAR HONOM.
OM HON BARA FÅTT STANNA HADE ALLTING BLIVIT BRA. Han fattar inte att det är han som förstör henne, "jag räddar henne från skiten, hon mår inte bra av detta" Yeah right, du är fan hennes problem. Få in det i ditt huvud jävla psykfall.


För tillfället ligger hon i Koma. I U.S.A. I och med att hennes pappa bestämt ville ta med henne dit och börja på ett nytt liv, något måste ju gått jävligt snett om hon försökte ta självmord igen. Konstigt nog har hon försökt med de en gång innan, även den gången p.g.a. honom.

Något borde det betyda.... eller hur?





Jag vill inte skriva mer... Ska fan bara gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tragiskt! Och jag hoppas verkligen innerligt att du inte ska behöva förlora henne, att läkarna där borta gör allt dem kan för att hjälpa tjejen!



Med tanke på att jag också miste en vän i våras, och då inte kände att jag hade någon som riktigt förtod mig, så vill jag säga till dig att jag lovar att finnas och lyssna om du behöver!

Det är bara att höra av dig, glöm inte det!

<3

2008-09-07 @ 22:57:07
URL: http://gewitterwolken.blogg.se/
Postat av: Stina

Det suger att förlora någon som står en nära, det är en hemsk procedur att genom gå som jag innerligt hoppas du slipper göra igen. Hoppas att hon klarar sig, hoppas läkarna kan rädda henne. JAg vet hur det känns att förlora en vän, jag hoppas du inte förlorar henne!<3<3

2008-09-09 @ 06:23:57
Postat av: Mogge

Sara <3 =(

2008-09-09 @ 16:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0