Tvingad till att blogga haha xD

Har kännt mig ganska brutalt dålig på att blogga nu, så jag lade t.o.m. in en påminnelse i telefon där det stod "Skriv ett blogginlägg din lata jävel" Rätt intressant att skriva något sådant till sig själv haha.

Fan, helt plötsligt går Dukes of Hazzard igång på tv, feels like old times.. Precis innan har någon jåävel sagt att det är farligt att titta för mycket på tv... Tänk att allt kan bli så jävla lägligt xD

På onsdag blir det konsert i Stockholm, Slipknot, Children of Bodom samt Machine Head. Det blir nice som fan, och jag får köra hela vägen xD
Jag ska faktiskt bli bättre på att uppdatera bloggen men just nu har jag inte tid ^^ Ska fixa det imorn när jag har tid, ska duscha, bege mig till sängen och sova som fan :D

god natt fuckers xD

Kommentarer
Postat av: Gobo

For real? Säkert att det inte är Backpacker som skrivit det här?

2008-11-09 @ 21:49:41
URL: http://gobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0