TankeställarN!

HEh... Jag är nog på väg att bli nykterist... Märkte igår när jag var på krogen att jag mådde SKITBRA innan vi åkte iväg, hade inga problem med att hålla uppe mitt humör eller något liknande. Men så fort jag började dricka så mådde jag bara dåligt..

Vad är anledningen till detta?

Jo, för jag har så mycket på mina tankar.. Både på gott och ont, men just under den perioden kan jag inte hålla tillbaka dem.. Det blir övervälmande, så de blir svårt att hålla humöret uppe. Jag passar bättre in som en nykter person. Det är då jag också kan vara mig själv, den jag själv älskar. Som de flesta som känner mig lärde känna.

Kommande helg ska jag troligtvis få hälsa på Sara med :) Det kan inte bli annat än bra :D
Kommer att få bo hemma hos Filip eller Sara under helgen, men Sara ska jag få möta =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)




Något jag måste göra är att bearbeta mina tankar.. Men jag har lite svårt att få ut allt ur mitt system. Ironiskt nog vet jag inte hur fan det ska gå till, fick förslag om att gå till en psylolog men sånt är jag jävligt skeptisk emot ^^

För övrigt..... Tror jag börjar komma in i min skrivperiod igen.... Kanske blir en del skrivande framöver :D

Kommentarer
Postat av: Gobo

Lycka till med skrivandet iaf!

2008-11-30 @ 22:38:08
URL: http://gobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0