Värt som fan!



Metaltown 2008 blev en SUCCÉ!

Hade så jävla roligt där hela tiden så det var sjukt. Åkte dit med Emil, Emma samt Robban. Lätt ett av de skönaste gäng jag umgåtts med. Robban blev full som fan hela tiden haha, fick tvinga honom att sluta dricka vid 17:00 för att han skulle köra hem nästa dag. Sköning. Emil ville mest sitta vid bilen och dricka, så jag träffade några göteborgskompisar där som jag umgicks större delen med för att gå på de konserter jag ville. Fast många stod jag helt själv på i och med att jag har väldigt bred musiksmak.

Finns även en video när Robban blir påsprungen haha.

http://www.youtube.com/watch?v=67Ztm48WZDU

* * * * * * *

Hade några sköna grannar som bjöd mig på massor av dricka sista kvällen, helt insane skoj. Trevliga var de med, festivalpersoner är de bästa :)
Min mobil har gått sönder igen, så jag har låna en 3310 av Kristina för att rädda min vardag *tack för de*. Ska lämna in den andra på reparation så fort jag får chansen.

Bilder kommer för övrigt upp på bilddagboken imorn, så ni borde titta. Höjdpunkten på hela festivalen var antingen In Flames eller Sonic Syndicate, riktigt svårt val med tanke på att sonics basist är så jävla het :D Karin är bra.
Tack för en sjuhelvetes rolig helg, ångrar inte en sekund att jag blev övertalad att åka med =)

Nu kommer det bästa av allt. JAG SKA SE SLIPKNOT LIVE 12:e NOVEMBER... MED CHILDREN OF BODOM SOM FÖRBAND! Kan det bli bättre? Fan vad jag längtar dig, får se om man pallar med en moshpit Slipknot style dock, lär bli hårt.



Idag har jag jobbat igen, Ovako är fasen rätt skoj ändå. Lite seg på mornarna är man men det är ok. Har dragit lite kablar, kapat samt slappat. Riktigt bra dag, efter de stack jag och Robin till gymmet. Var länge sedan man träffade honom, får jag göra oftare. Du är bra =)
Arke skulle också besökas, våldgästade honom två gånger idag haha. Hans min var obetalbar, till sist ringde jag till Maria och undrade ifa hon ville vara med på fotboll, hon kom med efter lite betänktetid. Senare stack Arke och jag och Maria stack hem till mig och tog det lugnt. Var mysigt =). Så nu hade jag snart tänkt att sova, ska bara skriva klart detta så blir de bed bed <3

Ska även börja på gym nu för övrigt. Blir jag, Arke, Robin samt Hassi. Ska verkligen köra igång seriöst. 3 gånger / vecka med protein dryck och shit. Kan det bli bättre ? haha :D
Just nu....... leker livet :)




Till sist vill jag bara meddela att jag faktiskt ska träffa Sara denna sommar, fan vad skoj det kommer bli. Efter en lång tid av pratan ska det äntligen bli av. Bilden är ganska gammal dock ^^
Hoppas du får en trevlig tid på Arvika med, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0