Uppenbarelser!

Har ni någonsin fått den kicken då ni fått reda på någonting extremt... Det känns som om hela världen har förändrats p.g.a. en sak man precis fått reda på, återuppleva, bevittna, tänkt tillbaks till eller liknande. På de senaste dagarna som gått har jag fått sådana varje dag. Återblickar på mig själv, mina kompisar, min värld.

Både positiva och negativa saker har självklart förekommit. Men att få se tillbaka på sig själv förr i tiden jämfört med nu... Är ganska extremt. Jag sitter nu bara och väntar på att en enda speciell person ska logga in på msn innan den åker iväg till Cypern för två veckor. Fy fan vad saker kan gå snett ibland, helt sjukt. Även om det kankse är för det bättre ibland, men det är inte alltid saker går som man velat.

Jag har alltid levt via tron att vid något negativt kommer något positivt. Det har alltid varit en riktlinje för mig, något som fått mig att stå vidare vid varje liten skit sak man stött på här i livet. Nu har man däremot hört andra ord som jag aldrig fått höra förut, som självklart bygger upp till att ens tro.... Ens tankar inte är detsamma längre.

Just nu är jag jävligt trött på orden "Du kan inte göra något iaf". Måste alla vara så jävla trångsynta? Det GÅR alltid att göra något åt vilken situation som helst. Kankse inte att en specifik person som inte har med saken att göra till en början kan göra något nej. Men den kan iaf komma med tankar och dylikt för att få en person in på rätt spår.

Människor är för negativa och trångsynta för att se vad som egentligen finns här i världen... Fy fan säger jag bara.... Fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0