Puben.... puben?

Skaplig utgång igår. Haha fan vad kul jag hade.. Började med förfest hemma hos mig där Joppe, Mogge, Hasse, Squeek, Martin samt Kristina deltog. Var roligt även om alla började mobba mig tillslut haha ^^

Senare bar det iväg till Linköping där alla blev lite splittrade, men tack vare en jävla bra plan från mig fick jag gratis inträde. I RULE! Ska fan leta efter den vakten varje gång f.o.m. nu. På puben mötte jag några filurer vid namn JOssan och Malin.. Rätt trevliga personer faktiskt. Även om de mobbar mig för "rådjursöga" >_<
Senare försvann fan allihop från varandra, möttes senare på stationen igen. (btw, jag sög på biljard igår).
Väl på tåget försökte Mogge, Hasse samt Martin försöka förklara varför jag tekniskt sätt var oskuld.. Rätt intressant faktiskt.
Kom hem senare, där jag fick någon konstig idé av att sätta mig framför datorn för att Joppe lagt in ett hax program på min dator haha. HAde fett jävla skoj när jag snurrade på den där kuben hela tiden.



Tidigare i veckan har jag umgåtts med Joppe samt Arke. Hade fett skoj båda gångerna. Jag och Arke har kört Basket ganska mycket, börjar bli grym på att sikta haha.

Joppe och jag söp, tittade på film och lirade gitarr hemma hos honom. Men inte minst... lagade SVIN GOD mat. Fan bästa fruckosten nästa dag haha.



Så nu sitter jag hemma ensammen och funderar på att gå till Kvarnen för att handla lite, men det är jobbigt.. Ingen som vill hjälpa mig bära kassar hem? ^^

Kommentarer
Postat av: kristina

men hallå.. det var ju faktiskt jag som fixade in dig, så i rule! juuuh! :D

2008-07-31 @ 22:40:28
URL: http://kristinisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0