Norrköping!

Blev en sväng till Norrköping igår tillsammans med Robin. Så roligt som jag hade igår tror jag inte jag haft sen Metaltown. Träffade Emil, Robban samt Wursten där med. Vi hade inget att göra efter att ha blivit in regnade på MAX precis bredvid resecentrum (Jag kan lova att det öste ned som fan)

Direkt efter det försökte vi få tag på lite att dricka, även om jag och Emil var lite negativa till en början. Men vi hittade någon wierd langare i något ställe som hade minst 50-70 plattor i sin bil.. Och jag överdriver inte. Så vi köpte 3 plattor som vi delade på. Blev så jävla roligt den kvällen haha.

Sammanfattning = Ont i foten, Busrigning/pligning, Bänk, Container, eld, taxi, mat, skratt, katt, hund, mamma, gitarr, spårvagn, gående och till sist men inte minst... Dricka xD 

Inget kunde ju gått fel, eller hur Spiderman? xD haha :D

Kommentarer
Postat av: Emil

det var svin ku haha

2008-07-30 @ 18:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0