Naga!

Sova är ganska skönt faktiskt. Men det är jobbigt att vakna när man har ögonlock som är trötta som fan. Jag har jävligt konstiga drömmar också för den delen. Riktigt illa haha xD

Idag ska jag fira min syster som har fyllt 20 bast. Inte dåligt inte, systemet nästa right? ;D

Var även borta vid musikbörsen igår, De känner fortfarande igen mig. TROTS att jag inte varit där på snart ½ jävla år, fatta den. Jag måste ha status där borta. Kommer faktiskt inte på så mycket mer att skriva, är hungrig som ett as så tänkte göra lite

Kommentarer
Postat av: angelica

Men nu är du inte hungrig längre va?

Rostbiff, potatissallad, exotiska frukter.. o så en himla massa jordgubbar på det.. =)

PROPPIS! men himla gott =)

2008-07-06 @ 23:48:11
URL: http://angelwilson.blogg.se/
Postat av: Nagamo

Var helt underbart gott :)



Kommer aldrig äta igen haha :D

2008-07-06 @ 23:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0