Minnen, minnen!

Jobbade idag som vanligt, 7-16... Det blir lite pengar nästa månad kan jag säga.
Direkt efter hade jag order om att åka till min syter och fixa mat etc åt hennes katt. Hon ska vara i cypern i två veckor.. Jädra lyckost. Men det fick träffa hennes katt iaf haha, fy fan. Han var grym rakt av, hoppade ständigt upp på bordet, hängde i mina ben med klorna, hoppade rakt upp och ramlade på magen nästan ^^

Testade även att spela lite smått på hennes gitarr, hon fick en när hon fyllde 20 år av hennes kille. Var faktiskt fint ljud som kom ur den. Vad skulle man göra utan all musik och instrument som fanns? I would be totally sad, that's what!

* * * * * * * * * * * * * * *

Igår blev man även våldgästad av Kristina, var tänkt att se på film men blev inget med de. Slutade med att vi bara pratade och att hon blev cp med min medicinboll, men det var skoj iaf ^^
Annars gjorde jag inte särskilt mycket den kvällen, pratade ganska mycket med Nathalie, känns så grymt skönt att vi börjar få upp kontakten igen, har saknat dig :)

* * * * * * * * * * * * * * *

Fick för övrigt höra snyggaste dissen från Nathalie.. Haha fan vad jag garvade ^^

iяoиii - stan ikväll säger :
Jag träffade en kille för ett tag sen för att glo en film och chilla.. dels var han kortare än mig ( !? ) .. och när han startar bilen så kommer en låt igång som får mig att börja gapskr atta rakt ut, och ber honom stanna bilen så jag kan kliva ur och gå hem. :D
Fan vad snopen han vart när jag verkligen gick också.

Nagamo säger :
Hahahahha, gjorde du det seriöst? :D

iяoиii - stan ikväll säger :
Haha, jaaaa.. jag började gapskr atta först, och då tittade han på mig och höjde med ett flin.. då skrek jag att han skulle stanna bilen, så tittade jag på honom med ett ursött leende, och sa "Ledsen hörru, det funkar inte såhär." , sen klev jag ur bilen, gick runt den, och han vevade ner rutan och frågade om vi skulle ses igen och flinade.. och jag log igen och sa "Nej, hejdå!" glatt som fan.
Sen gick jag. :D


* * * * * * * * * * * * * * *

Bara för att du är en av mina idoler ska du få en hedersbild här xD Avslutas med det!



Lite gammal bild, men tror du tycker om den iaf haha :D

peace out

Kommentarer
Postat av: Nath

Hey prettyboy!

Tack för min närvaro i detta inlägget.

Roligt att du gillar min stil.

Kickass gammal bild också. ;D



Puss <3

2008-07-16 @ 22:53:42
Postat av: stina

hahahaha äääääg diss!

2008-07-23 @ 00:05:10
URL: http://kristinisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0