Metaltown 2008

Då var det bestämt.. Man ska till Metaltown än en gång och titta på många av de bra banden som går där. Ska åka med Emil, Robban, Någon tjej jag ej kommer ihåg namnet på, Alexandra och hennes syrra, ska även träffa Matte och någon mer där :D

Sitter nu och förbereder mig lite, ska åka vid 7:30 imorn ca. Kan ju fan inte bli bättre, måste hitta mina öronproppar bara. Vet i fan vart de tagit vägen ärligt talat o_O Det är sådana speciella som bara tar bort de farliga dämpningarna så man fortfarande hör ljudet. Jävligt värda utan tvekan.

Förlåt kussen för dissen, men det krockade faktiskt med tre saker. Fick välja bort två. Var även broarnas dag här i Mjölby som ska vara populär efter vad jag vet.... Surt, hade gärna gått på alla tre ärligt talat. Men men, shit happends. En väldigt bra låt för övrigt är Ice Nine Kills - The greatest story ever told. Lätt skönast just nu. Har lyckats komponera en enastående låt nu för övrigt. Men den kommer inte spelas upp förrän den är klar, denna ska bli klar till fullo people!
Ska bli intressant att träffa många igen, var så länge sedan.. Sedan skolan började har jag inte gjort något annat än att jobba.... I princip XD

Börjar faktiskt bli lite trött nu, men ska ändå sova i bilen så det kvittar väl? :D
Ska ha med mig en platta öl, full mintu, halv platta energidryck (Nej, kommer inte dricka upp allt, men skoj ska man fan ha) :D

Nu tackar jag för mig, adjö och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0