Irriterande

Någonting som verkligen är störande... Är personer som inte förstår ordet nej, ej fattar när nog är nog, samt personer som försöker läsa av en hela jävla tiden. Jag är en sådan person som gillar att hålla vissa saker hemligt för personer, nej jag tänker inte säga varför. Men jag har mina skäl iaf, däremot finns det de jag berättar mycket för! Med andra ord, när personer försöker läsa av mig kan jag bli fruktansvärt irriterad. Om jag märker det d.v.s. Men å andra sidan, om personen lyckas väldigt väl och berättar det och faktiskt lyckas... Kan jag bli JÄVLIGT imponerad. För det är inte direkt saken att personer läser av mig som är störande, det är de som försöker läsa av mig men misslyckas.. Men som iaf tror att de har kommit någon vart. Varför frågar folk bara inte istället? Jag är en jävligt öppen person för de flesta.... nästan alla ärligt talat.

Idag har de varit en sån där lustig dag, har stört mig på det mesta och inte hållt humöret uppe något bortsett från när jag gymmade, fy fan vad skönt det var.. Gymmet <3<3<3
Jag har faktikst upptäckt de tre saker jag stör mig mest på runt om mig (Nej jag tänker inte berätta det, för det vore inte direkt bra för mig :P)
Men jag vet inte.... ganska mycket som påverkat mig idag ärligt talat. Dåligt väder, konstiga händelser..... för många tankar i huvudet igen. Så jag tänkte skriva en hel del för att få det ur mitt system. Å andra sidan vet jag väl inte hur mycket jag kommer skriva om just den saken ^^



Undra om det fan inte kommer bli så där i framtiden, the old ones strikes back. Med en sjuhelvetes smäll. Rätt intressant tänkande. Jag vet inte om ni läste artikeln förresten?... Om att vi hittat en koloni med människor vi aldrig sett förut. Kommer inte exakt ihåg vart, men det var några som åkt med helikopter över ett ställe så hade en massa människor kastat spjut och liknande på helikoptern. FATTA. Vi har utarbetat 95% av jordytan.. Vi har bara 5% kvar, och här var ett ställe där vi hitttade en civilisation som ALDRIG har träffat andra människor förut. Under all denna tid. Helt sjukt.
Men vi har bara utarbetat ca 5% av vattenytan, så tänk på vad som kan finnas där under...... Finns ju upp mot 32 000m djupt vatten på vissa ställen, vem säger att det inte kan finnas sjöodjur eller dylikt?

Är förövrigt jävligt trött på personer som inte kan bemöta andra med respekt. Det är inte bara de som ser annorlunda ut som jag påpekar nu (d.v.s. handikappade, annorlunda stilar, utlänningar, m.m.). Utan ÄVEN personer som bara försöker ta kontakt med andra.... Jag menar, vart fan är vårat samhälle på väg? Såg även att de skulle höja bensin priset igen.. Visst att de vill höja något för att få in mer pengar till staten o.s.v. MEn seriöst, ligger det inte redan på en sjukt hög nivå?
Med tanke på miljön är det väl ok, men annars nej. Varför sänker ni allt annat skit då? Som sjukvården, inkomsten där är ju på ett minimum.... Om man nu skulle bli skjuten i hjärtat i Mjölby t.ex.. Då måste man åka till linköpings akut, men nej... När man kommer dit blir man kanske skickad till Motala.. Fan vad skoj det känns att man kan gå på gatorna med ett lyckligt vetande att MOTALA eller LINKÖPING EVENTUELLT kan ha en ledig plats för någon som är skottskadad... YAY *applåder*
Tycker det är så synd bara att vi människor inte kan ta hand om varandra utan bara spöa skiten ur varandra. Hörde en kompis till mig berätta om att hans polare blev gjord till narr bara för att han försöker presentera sig.. Liksom WTF?
Varför ska vi alltid dömma personer innan vi känner dem? Vi tror verkligen att en blick räcker... En blick och vi säger "Den där, han har * bla bla bla bla FUCK OF!.... Vem bryr sig om vad personer tror? LÄR KÄNNA OCH UPPLEV HUR DEN ÄR SJÄLVA... IDIOTER. Varför vet jag då detta?
Jo, för jag har haft många sådana situationer förut.. När jag har trott något om någon, men den visat motsatsen. Ofta bra saker då. Nog för att jag alltid tror gott om folk, det ger mig hopp och glädje. Om jag inte skulle tro på att vi skulle kunna bättra oss, vet i fan vad jag skulle göra.

Många har på senaste tiden frågat mig vilka eller vem som är mina närmaste/närmsta. Jag säger det så här. Om ni undrar över något sånt, kom till mig personerligen och sluta fråga via kompisar. Det är fegt och störande. Om ni vill veta vad jag anser om er eller liknande är det bara att ni frågar mig rakt av... Jag LOVAR er när jag säger detta. Jag ger ett ett rakt, utformulerat, ärligt svar. Ni får bestämma själva om ni vill ha med för och nackdelar eller hur det ligger till!

* * * * * * * * * * * * *

Fy fan vad jag längtar tills jag börjar på MSE. För er som inte vet vad det är så är det Mjölbys stadsnät.. Håller i all el samt internet överföringar som finns på en radie som sträcker sig till Linköping på ett ungefär. FATTA att jag har provanställning där... Helt insane. Men glad är jag :)

* * * * * * * * * * * * *

Detta blev en ganska negativ blogg jag vet. Men jag var tvungen att skriva av mig lite, känns så mycket bättre efteråt :)
Men någon lär väl få några tankar av detta förhoppningsvis.


Sleep tight in your fights through the nights!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0