fan!

Saker kan verkligen uppfattas på olika sätt.... Människor har verkligen inte lätt att tänka efter innan de gör saker. Det finns olika sätt att reagera på när det händer något man verkligen reagerar på...

Det finns impulsiva och explosiva.. De impulsiva håller en jävla massa skit inom sig och försöker hålla humöret uppe ända tills de blir för mycket och då väller allt ut på ett och samma gång, i vissa fall blir det överväldigande och bryter ner personen.. I andra fall kommer bara allt ut, så börjar de om igen.

De Explosiva tar ut allting på en gång oavsett vad de är och bryr sig inte om vad som händer, så länge allt kommer ut.

Helt uppriktigt så hatar jag konflikter.. Det är de värsta jag vet, för jag hatar att bli beskylld för saker jag gjort eller inte gjort. Oavsett vilket så är känslan av när någon blir besviken på en jävligt hårt.  Jag är nog fan för stolt för mitt eget bästa egentligen.

 

Egentligen är vi alla jävligt egoistiska, många tänker enbart på sig själva, andra tänker för mycket på andra. Det finns inget mellanting direkt, för jag har då inte mött någon som tänker lika på båda hållen... Men i slutändan handlar det mesta om att man ska må bra själv, det kan fan ingen säga emot. Alla vill känna sig uppskattade, älskade, till hands.. Kännas att man verkligen existerar bland andra...  Men det finns alltid något litet som kan förstöra allt det där, ett litet misstag och allt kan vara dött.... Det är fan ledsamt.

Jag är ingen direkt dömmande person ärligt talat, jag lär alltid känna personer innan jag bedömmer hur de är, men å andra sidan kan man ju alltid få en uppfattning av personen bara genom att titta på dem... Men om de är rätt eller fel är en helt annan sak...

Det är faktriskt intressant att se personers reaktioner ibland... Inte alltid uppskattat nej, men att se hur folk reagerar beroende på olika situationer...

 

Synd att vi ska vara så jävla trögtänkta dock.. Det är lätt att se i efterhand vad man gjort för fel, men det är inte säkert att man kan gottgöra dem... Även om man nu skulle försöka, är det inte heller säkert att man skulle få det..

Det är helt enkelt saker som kan hänga kvar......... hela livet


Kommentarer
Postat av: L O O

Godnatt :D

2008-12-14 @ 22:57:34
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Gobo

Lycka till med ärendet cous!

2008-12-14 @ 23:35:30
URL: http://gobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0