Wakeboard!



Har åkt wakeboard idag igen. Gick riktigt bra faktiskt, är grymt nöjd med dagen. Åkte med Hasse samt Karlsson. T.o.m. Karlsson kom upp på wakeboarden haha.



I helgen har jag umgåtts med Robin, Jens och Jonte.. Har varit på lite smått lan haha, var fan länge sedan men riktigt skoj. Resulterade med att jag blev stupfull på lördagen då jag fick dricka ur världens största vinglas jag någonsin sett, hällde i ca 6-8 st öl där i och halsade så mycket jag kunde gång på gång som ett experiment. Blev ju lite.... mindre lyckat :D Men jag däckade inte iaf.

På söndagen stack jag hem från Robin med en platta öl och ett antal cider i min bag, kan någon gissa vad som sker?.... BANDFAN åker av, så jag måste gå med det i handen hela vägen dit, var faktiskt riktigt tungt. Men hem kom jag efter en jäkla massa slit.

Runt klockan 16:00 kom karlsson förbi mig och vi begav oss av till Strålsnäs för att hämta upp Hasse. Direkt efter köpte vi färdkost som bestod av Chips och cola. Fett värt en dag som denna! Karlsson och Hasse åkte lite de med :)



Karlsson hade en lite udda stil att åka dock. Men han kom upp iaf :)



Hasse gjorde världens dunderhopp haha. Han är grym, fast han har å andra sidan kört i två år. Ge mig ett litet tag så ska jag ta honom med storm "I hope".




Var dock tvungen att lägga in en bild till på mig. Det är min blogg och fokus ska vara på mig only ^^ haha, fy fan vad jag är ego :P



Efter detta begav vi oss till Boxholms pizzeria för att äta mat och träffa Malin samt Jossan. Lite små intressanta saker det där faktiskt.

Nu funderar jag på att gå och lägga mig dock, börjar bli sent och jag är trötter :)
God natt på er alla..

Sleep tight in your fight through the night!

Kommentarer
Postat av: Hemlig karlsson beundrare

SEXI karlsson du suger hårt..lol hasse kungen av vattnet:P gissa vem:D

2008-08-13 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0