MSE.... där ser man!

Hur har då denna vecka varit på MSE? både bra och dåligt. Samtidigt som jobben kan vara hur roliga som helst kan de även vara extremt sega och tråkiga, som det brukar vara. Klart man är skeptisk första veckan, men det är så det ska vara. Man måste jobba ett litet tag för att komma in i det, så är det alltid.

Själva personalen är skön i sig, men det är inte riktigt från de yngres generation, vilket leder till att de är lite halvsvårt att ta kontakt med en del av gubbarna. Men det kommer väl med tiden antar jag?

Under veckan har jag bytt ut en massa el-skåp, gjort några armaturer, m.m.! Det har faktiskt varit riktigt skoj, fast Micke är fasen så mycket roligare att jobba med än Lennart. Även om Lennart är BETYDERLIGT bättre på att lära ut.



Igår var man ute på stan och skenade med Mogge, Maria samt Karlsson, fy fan vad kul jag hade. Helt ofattbart. Fick även träffa Jugge, var länge sedan. Var så sjukt roligt att se dig igen gumman, söt är du :)

In other news har Tillie kommit hem igen från Stockholm i och med att hon inte trivdes med skolans system, men å andra sidan har Sara flyttat till U.S.A p.g.a. hennes pappa nu.... Så jag vet inte om jag får prata med henne igen... någonsin.

mer vill jag inte skriva just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0