Jobbet, snart börjar MSE :D


Är ÄNTLIGEN klar på Ovako, fy fan vad skönt :D

Nu väntar bara MSE, det jobbet jag läntat efter under hela sommaren, för där kommer jag troligtvis få min lärlingsplats.. Jag hoppas verkligen att allting går väl, för om det gör det kommer jag vara en fullbordad elektriker inom 1-2 år. <3<3<3


Lite bilder från jobbet tänkte man ta med också :)





Uppe på traversen och byter armaturer, är en bit upp :)






Dessa saker d.v.s.!



'

Med denna kabelsax skulle vi klippa sönder kablar i längder som var skittjocka, och inte minst sega att ta sönder.. BARA för att få lägga dem i dessa lådor ni ser här under!




Lite ironiskt egentligen, väldigt jobbigt med.. Detta var bara första dagen, andra dagen var MYCKET värre med kablarna.. Men men, nog om jobbet.. Är trött på Ovako, är glad för att äntligen fått sluta där för att nu få börja på MSE :):):):)




Hur ser det ut i övrigt?

Well, det har väl både sina framgångar och motgångar..

Var hemma hos Tillie i trorsdags där hon hade sin avskedsfest, träffade några riktigt trevliga personer där. Känns så surt att du ska flytta nu bara, men vi ses i framtiden igen. I know it, annars får man väl komma till Stockholm och våldgästa dig haha, du bad ju om det trots allt ;)

Sara flyttar om mindre än en vecka nu... Tänk att en så liten mängd personer kan göra en så stor skillnad... Det är ganska imponerande. Men livet flyter på iaf, om man bortser från det dåliga finns ju bara bra saker, är det inte så man ska resonera? ^^

Jag är en väldigt positiv person i de flesta lägena enligt mig själv, men det finns de stunder då jag inte orkar anstränga mig något och ser allmänt "tråkig" ut. Detta händer oftast när jag ska träffa nya människor, och jag får en känsla av att det inte är mitt slags folk. Problemet ligger i att jag inte längre är van vid att ta i hand med nya personer längre, var så länge sedan jag gjorde det. Men det kommer igen, om man kunnat de en gång så kommer det alltid fler, tågen slutar aldrig gå :) De bara stannar tillfälligt

Men ibland personer jag känner och känner mig helt trygg till kan jag inte göra annat än att le :) Jag är lite whacked jag vet, men jag tycker det är skoj, vad andra tycker orkar jagi nte bry mig om. Men man kan ju ändå hoppas på att det är bra :)
Fast nu orkar jag inte skriva mer, är ganska trött..... faktiskt. Ska nog spela lite.. har fått upp suger för det igen :)


Sleep tight in your fights, though the nights!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0